• About
  • Advertisement
  • Magazine
  • Contact
Tel.: +374 41737013‎
No Result
View All Result
Living`s Magazine
  • Lifestyle
    • Fashion
    • Beauty
    • Gastro
    • Design
    • Culture
  • 1-03
    • Fitness
    • Wellness
    • Healthy Lifestyle
    • Sport
  • Business
    • Interview
    • IQ
  • Events
    • Opening
    • Photoshoot
    • Presentation
  • Monologue
  • Cover story
  • Lifestyle
    • Fashion
    • Beauty
    • Gastro
    • Design
    • Culture
  • 1-03
    • Fitness
    • Wellness
    • Healthy Lifestyle
    • Sport
  • Business
    • Interview
    • IQ
  • Events
    • Opening
    • Photoshoot
    • Presentation
  • Monologue
  • Cover story
No Result
View All Result
Living`s Magazine
No Result
View All Result

Նոր էկլեկտիզմ. Փողոցային արվեստը ինտերիերում

Նոր էկլեկտիզմ. Փողոցային արվեստը ինտերիերում

Ինտերիեր դիզայնում մտածված մոտեցումը կրկնակի արժեքավոր է: Ներդաշնակ, հետաքրքիր տարածքը ուրախացնում է, բարելավում բարեկեցությունը և, ընդհանուր առմամբ, ստեղծում է բարեկեցության զգացում: Եվ, բացի այդ, դա թույլ է տալիս ցուցադրել սեփականատիրոջ անհատականությունը, և դրա համար երբեմն բավական է միայն մեկ կամ մի քանի տպավորիչ մանրամասներ: Այս մարտավարությունն ավելի ու ավելի հաճախ օգտագործվում է ոչ միայն մասնավոր, այլ նաև կորպորատիվ ինտերիերում:

Գրասենյակային տարածքների նախագծման այս մոտեցման հանրայնացումը զարմանալի չէ: Այստեղ ինտերիերը լրացուցիչ գործիք է, որով ապրանքանիշը կարող է արտահայտել իր կորպորատիվ փիլիսոփայության տարբեր կողմերը. ակտիվ լինել սոցիալական կամ բնապահպանական ծրագրերում, հոգալ հաճախորդների և աշխատողների մասին: Նման ինտերիեր ստեղծելով ընդգծված անհատականությամբ, դիզայներները հաճախ առաջարկում են «անհամատեղելիի համադրություն» `գաղափարների խառնուրդ, որը դառնում է ոչ այլ ինչ, քան պարզապես տարբեր ոճերի, հյուսվածքների և նյութերի խառնուրդ, բայց ավելի շուտ վերածվում է մի տեսակ մանիֆեստի:

«Նոր ձևաչափի էկլեկտիզմը» առաջին հերթին դրսևորվեց ՏՏ ընկերությունների աշխատանքային տարածքներում, որտեղ խնդիր էր դրված ոչ միայն ստեղծել հարմարավետ գրասենյակ, այլ ստեղծել մի ամբողջ միջավայր աշխատողների համար: Այսօր նրանց փորձն ընդունվել է շքեղ բրենդերի և զարգացման ընկերությունների կողմից: Նրանք օգտագործում են այս մոտեցումը ոչ միայն գրասենյակում, այլ նաև հաճախորդների տարածքում:

Share4Tweet3Send
Previous Post

5 սխալ շրթունքների բալզամ ընտրելու ժամանակ

Next Post

Ինչպե՞ս տարբերել կեղծ օծանելիքը բնօրինակից

Discussion about this post

No Result
View All Result

Դասակարգումներ

  • 1-03 (6)
  • Beauty (41)
  • Business (3)
  • Cover story (5)
  • Culture (36)
  • Design (24)
  • Events (16)
  • Fashion (61)
  • Gastro (4)
  • Healthy Lifestyle (2)
  • Interview (4)
  • IQ (1)
  • Lifestyle (96)
  • Living's (21)
  • Monologue (6)
  • Presentation (1)
  • Sport (1)
  • Wellness (5)

Follow us

    LIVING`S Magazine

    LIVING՛S -ը միտված է՝ իր ընթերցողին առավել հանգամանալից ներկայացնել հանրային կյանքի տարբեր ոլորտներն՝ ապահովելով տեղեկացված լինելու Ձեր ցանկալի չափաբաժինը։

    Information

    • About
    • Advertisement
    • Magazine
    • Contact

    Social

    Facebook Instagram Youtube Google+

    Subscription

    Բաժանորդագրվեք LIVING՛S-ի պաշտոնական կայքին


    Բաժանորդագրվեք և ստացեք վերջին նորությունները էլեկտրոնային հասցեին։

    Copyright © 2020 Living`s Magazine | All rights reserved | Design & development by PR Focus

    No Result
    View All Result
    • Lifestyle
      • Fashion
      • Beauty
      • Gastro
      • Design
      • Culture
    • 1-03
      • Fitness
      • Wellness
      • Healthy Lifestyle
      • Sport
    • Business
      • Interview
      • IQ
    • Events
      • Opening
      • Photoshoot
      • Presentation
    • Cover story

    • About
    • Magazine
    • Advertisement
    • Contact

    © 2020 Living`s Magazine | All rights reserved | Design & development by PR Focus