Ինտերիեր դիզայնում մտածված մոտեցումը կրկնակի արժեքավոր է: Ներդաշնակ, հետաքրքիր տարածքը ուրախացնում է, բարելավում բարեկեցությունը և, ընդհանուր առմամբ, ստեղծում է բարեկեցության զգացում: Եվ, բացի այդ, դա թույլ է տալիս ցուցադրել սեփականատիրոջ անհատականությունը, և դրա համար երբեմն բավական է միայն մեկ կամ մի քանի տպավորիչ մանրամասներ: Այս մարտավարությունն ավելի ու ավելի հաճախ օգտագործվում է ոչ միայն մասնավոր, այլ նաև կորպորատիվ ինտերիերում:

Գրասենյակային տարածքների նախագծման այս մոտեցման հանրայնացումը զարմանալի չէ: Այստեղ ինտերիերը լրացուցիչ գործիք է, որով ապրանքանիշը կարող է արտահայտել իր կորպորատիվ փիլիսոփայության տարբեր կողմերը. ակտիվ լինել սոցիալական կամ բնապահպանական ծրագրերում, հոգալ հաճախորդների և աշխատողների մասին: Նման ինտերիեր ստեղծելով ընդգծված անհատականությամբ, դիզայներները հաճախ առաջարկում են «անհամատեղելիի համադրություն» `գաղափարների խառնուրդ, որը դառնում է ոչ այլ ինչ, քան պարզապես տարբեր ոճերի, հյուսվածքների և նյութերի խառնուրդ, բայց ավելի շուտ վերածվում է մի տեսակ մանիֆեստի:

«Նոր ձևաչափի էկլեկտիզմը» առաջին հերթին դրսևորվեց ՏՏ ընկերությունների աշխատանքային տարածքներում, որտեղ խնդիր էր դրված ոչ միայն ստեղծել հարմարավետ գրասենյակ, այլ ստեղծել մի ամբողջ միջավայր աշխատողների համար: Այսօր նրանց փորձն ընդունվել է շքեղ բրենդերի և զարգացման ընկերությունների կողմից: Նրանք օգտագործում են այս մոտեցումը ոչ միայն գրասենյակում, այլ նաև հաճախորդների տարածքում:
Discussion about this post